tisdag 25 augusti 2009

Life is like a box of chocolates...

...you never know what you´re gonna get.
Ja, visst är livet bra spännande ändå ;) Plötsligt händer det! Och nu syftar jag inte enbart på att man kanske vinner på TRISS, utan något annat härligt, spännande kanske...Inte för att det plötsligt har hänt något för mig i dag, men har bestämt mig för att tänka lite mer positivt. Allt blir så mycket enklare då, eller hur??
I kväll har jag varit ute på en joggingtur! Kändes riktigt bra och jag får för mig att jag ska bli en sån där springande människa! Ni vet en sån som springer överallt, till jobbet, ner på stan, hem till kompisar, som bor typ på Alnö, och fikar en sväng och sedan hem igen. Det vore väl grejor det?! Jag inbillar mig att jag skulle må så bra av det, liksom springa med ett leende på läpparna, inga bekymmer...
Men jag måste nog komma ner på jorden och inse att det är ju ganska bra om jag kan åstadkomma några joggingturer i veckan, behöver ju inte överdriva allt så att det slutar med att jag inte joggar alls...
Hur som helst så var kvällens tur härlig, jag lyssnade på KENT och fick en STOR blåsa under foten, det var ju mindre härligt det iof.


Run Forrest run!



Jag diggar Forrest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar