onsdag 19 augusti 2009

Spotify - I like!

Jag vet, jag är väl typ den sista på jordklotet som fixat Spotify!

I och med att jag har Bredbandsbolaget som internetabonnemang så kan jag ladda hem Spotify helt gratis! Med reklamversion då iof, men ändå, GRATIS är gott! Man kanske kan ladda hem den ändå, vad vet jag, vad vet jag...?

Är iaf en lycklig användare just nu och har tillbringat kvällen med att lyssna på alla gamla godingar som jag kan komma på :)

En goding, som jag fick fundera typ en timme på vad hon heter och till slut ringa en vän för att komma på namnet på är denna! Lyssna och njut gott folk!




Vill även tacka Youtube! :)

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till nätet syster, kul att se dig! Vad gäller spotify ligger du före mig, men jag har ju annat för mig. Pust. You know. Puss puss, så glad att jag får en paus med dig 17:e sept, tills dess kör jag hårt med mina projekt! / A.

    SvaraRadera